Les piscines municipals de Palau i de Can Gibert del Pla tancaran de forma alternativa aquest estiu per fer-hi el manteniment anual
Fins al 14 de setembre, els dos equipaments obriran alternativament amb l'objectiu de continuar oferint el servei a la ciutadania.
Les piscines municipals de Palau i de Santa Eugènia - Can Gibert del Pla romandran tancades de forma temporal des d'ara i fins a mitjan setembre per tal que s'hi puguin dur a terme les tasques de manteniment anual. Durant aquest període, els dos equipaments obriran alternativament amb l'objectiu de seguir oferint el servei a la ciutadania.
En concret, fins al 24 d'agost tancarà la Piscina Municipal de Palau. Reobrirà les portes el 25 d'aquest mes, dia en què es tancarà la Piscina Municipal de Santa Eugènia - Can Gibert del Pla, on es farà el manteniment fins al 14 de setembre. A partir del 15 de setembre, obriran totes dues amb normalitat.
Entre els dies 25 d'agost i 14 de setembre, la Piscina Municipal de Palau ampliarà el seu horari de les 7 a les 22 h, de dilluns a divendres, per assimilar el servei al que ofereix la piscina del barri de Can Gibert del Pla i Santa Eugènia.
Cal que recordar que, des de l'11 de juny fins a l'11 de setembre, estan obertes les piscines municipals d'estiu de la Zona Esportiva de la Devesa. Fins al 31 d'agost, estan obertes de 10 a 20 h i, de l'1 a l'11 de setembre, de 10 a 18 h.
Podeu consultar els horaris de totes les piscines al web: www.girona.cat/piscines