Font: Ajuntament de Girona
El dilluns 22 de juny, de 7 a 10 h, es tallarà un carril del pont de Pedret sentit Pedret. Per tant, els vehicles que circulin per la rotonda de Pedret i es dirigeixin cap als sectors de Pedret, plaça de Sant Pere, plaça de Sant Feliu i Montjuic seran desviats cap al pont de l’Aurora.
Excepte les línies de bus urbà L1 i L6 que podran seguir circulant en els dos sentits de la marxa.
A partir del mateix dilluns 22 de juny fins al divendres 26 de juny, els talls de carrer afectaran el passeig de José Canalejas i carrer de Berenguer Carnicer.
El motiu d'aquestes afectacions és a causa dels treballs de manteniment i millora de les marques viàries del sector.
