Cursa popular i caminada
La 62a edició de la Pujada als Àngels se celebrarà finalment el diumenge 12 d'abril, després que la prova s'hagués d'ajornar el passat 15 de març a causa de les condicions meteorològiques adverses i el fort vent, que impedien garantir la seguretat dels participants. Es reobriran les inscripcions per tal d'oferir una nova oportunitat a totes aquelles persones que no van poder aconseguir dorsal en la primera convocatòria. Les places disponibles són limitades i es posaran a la venda fins a exhaurir existències.
La Pujada a Peu al Santuari dels Àngels és la primera cursa de muntanya de Girona i una de les més antigues de tot l'estat. Enguany realitzem la 62a edició!
El recorregut consta de 9,1 quilòmetres, des de l'església de Sant Pere de Galligants fins arribar al Santuari dels Àngels.
Us hi esperem!

Cursa popular i caminada