El mercat internacional

La Marfà

dimecres, 02 de abril 2025 - 18:00

Cada artista i cada projecte musical té la seva història i les seves pròpies característiques, però totes i tots solen somiar portar la seva música als festivals, als mitjans i a oients a tot el món. En aquesta sessió pràctica i interactiva analitzarem els factors decisius per a l'èxit o el fracàs de la internacionalització d'un projecte musical. Parlarem d'objectius i estratègies, de la cerca de col·laboradors, de trobades professionals i de finançament, entre d'altres coses. L'objectiu d'aquesta sessió és que els participants tinguin una idea clara de com preparar el projecte per a la internacionalització sense desaprofitar els recursos.

Markus Rogue Rogozinski va néixer a Berlín, Alemanya, i viu des del 2007 a Catalunya. Va ser director de l'agència Agents 4 Music durant més de quinze anys, compta amb més de vint anys d'experiència com a booker i representant de bandes internacionals i va ser manager de Che Sudaka, grup de Barcelona que s'ha convertit en referent mundial gràcies a més de 1.600 concerts en 46 països. Actualment és responsable de booking internacional a l'agència Rootsound Music on s'encarrega de les gires internacionals d'artistes com ara Eskorzo, de Granada.