Obert el càsting per al curtmetratge "Cotorra"

17/07/2025 14:45 H

Obert el càsting per al curtmetratge "Cotorra"

El rodatge tindrà lloc a Girona el desembre de 2025, amb assajos previs durant els mesos d’octubre i novembre

Ja és obert el càsting per a Cotorra, un curtmetratge de ficció que s’endinsarà en una història íntima i tendra sobre la infància i el dol. El projecte cerca dues nenes d'entre 7 i 9 anys per als papers protagonistes. El rodatge tindrà lloc a Girona el desembre de 2025, amb assajos previs durant els mesos d’octubre i novembre.

El curt està impulsat per un equip professional i ofereix una experiència de rodatge segura, afectuosa i remunerada. No cal experiència prèvia: només ganes, sensibilitat i curiositat pel món.

Aquest projecte ha estat seleccionat per rebre una ajuda d’acompanyament audiovisual i cinematogràfic d’El Modern. Centre Audiovisual i Digital, en el marc de la convocatòria 2024.

Per participar-hi, les famílies poden omplir el formulari següent: https://forms.gle/yYsARUvVX3k6Zu9k7

Tornar