Tall de circulació a la plaça del Vi [el dimarts 23 de juny]

18/06/2026 09:27


Font: Ajuntament de Girona

El dimarts 23 de juny, de 17.30 a 20 h, es tallarà la circulació de vehicles a la plaça del Vi amb motiu de la rebuda de la flama del Canigó.
La circulació es desviarà pel carrer Nou del Teatre.