Font: Ajuntament de Girona
El dimarts 23 de juny, de 17.30 a 20 h, es tallarà la circulació de vehicles a la plaça del Vi amb motiu de la rebuda de la flama del Canigó.
La circulació es desviarà pel carrer Nou del Teatre.
El dimarts 23 de juny, de 17.30 a 20 h, es tallarà la circulació de vehicles a la plaça del Vi amb motiu de la rebuda de la flama del Canigó.
La circulació es desviarà pel carrer Nou del Teatre.