Emboscadura

Camp de Bèlit

De dimarts, 21 de juliol 2026 19:30 -

Colectivo Ameno

Clown, bosc i dissidència. Un viatge delirant amb un missatge clar: o canviem el rumb, o la natura es rebel·larà

Dos arbres han decidit dir prou. Farts de la indiferència humana, abandonen el bosc per llançar un ultimàtum sense filtres: o canviem el rumb, o la natura es rebel·larà. Desesperats surten del bosc per donar un missatge als éssers humans. La seva intenció serà emboscar-los i animar-los a plantar-se!

Emboscadura és un espectacle de carrer que barreja crítica i humor en un viatge delirant i políticament incorrecte, on la bogeria i la poesia es donen la mà. Clown, bosc i dissidència. Entre rialles, sàtira i moments d'autèntica comunió amb el públic, aquesta proposta irreverent ens obliga a mirar-nos al mirall i repensar la nostra relació amb el planeta.
A través dels clowns la natura té veu... i no té cap intenció de callar!

Colectivo Ameno barreja humor, filosofia i performance. És el projecte creatiu liderat per Ameno, l'alter ego de Marc Rodrigo. Format en filosofia, el seu recorregut artístic combina humor, pensament i acció escènica. Ha presentat espectacles com Filosofia Amena i Saunterer, mostrats en festivals com el Grec de Barcelona, Fira Tàrrega i TNT.

També col·labora amb Diana Gadish a Handle With Care i, des del 2018, forma part de Pallapupas. A més, ha participat en projectes internacionals com The Other Map i, actualment, desenvolupa La vida és una força fosca amb Danilo Facelli.