[FeinaLab] Guia bàsica d'e-administració

Servei Municipal d'Ocupació

dijous, 29 de setembre 2022 - 10:00

A càrrec d'Albert Bosch

Com relacionar-se amb l'administració de forma electrònica.

L'Administració Electrònica és la conseqüència de l’evolució i adaptació de l'administració pública tradicional a la digitalització.

És una administració moderna, que es relaciona amb la societat utilitzant tecnologies de la informació i de la comunicació, sense necessitat de desplaçaments a les oficines tradicionals, sense emprar papers i possibilitant realitzar qualsevol tràmit a qualsevol hora i qualsevol dia de l'any, per tal de millorar els serveis públics i la relació de l’Administració amb la ciutadania.

En aquesta sessió aprendrem:
• Què és l’Administració Electrònica? Avantatges, exemples pràctics.
• Qui té la obligació de relacionar-s’hi?
• Quin són els requisits tècnics?
• Com ens podem identificar?
• Quins tràmits hi podem realitzar? Exemples i casos pràctics.


Sessió a càrrec d'Albert Bosch, tècnic d'emprenedoria del Girona Emprèn.